Протягом липня 2023 року згідно з заявами споживачів, фахівцями
ПрАТ «Уманьгаз» виготовлено та видано технічних умов на реконструкцію системи газопостачання – 43 шт.
Протягом липня місяця бригадами АДС ПрАТ «Уманьгаз» виконано 371 заявку про витоки природного газу, які надійшли від споживачів.
Звертаємо Вашу увагу!
Починаючи з 2018 року відкрито Call-центр. Основним завданням Call-центру є підвищення якості обслуговування споживачів природного газу та надання інформаційно-консультаційних послуг клієнтам Товариства.
Абоненти при спілкуванні з оператором мають можливість:
- дізнатися про стан особового рахунку;
- передати показники лічильника;
- отримати інформацію щодо повірки газового лічильника;
- консультації по питаннях оплати та нарахувань за послуги з розподілу природного газу;
- дізнатись тариф на послуги з розподілу природного газу;
- проконсультуватися щодо послуг, які надає підприємство.
В ПрАТ «Уманьгаз» працює багатоканальний номер – 0 800 50 45 67. Дзвінки за багатоканальним номером із стаціонарних і мобільних телефонів на території України для споживачів (користувачів будь- яких мобільних операторів) є безкоштовними.
Зверніть увагу! Оператори Call-центру не здійснюють розрахунки (перерахунки) та не вносять зміни у особові рахунки.
Всі роботи, пов’язані з заміною, додатковим встановленням газових приладів, або зміною в газових мережах, повинні виконуватися за участю та відома фахівців ПрАТ «Уманьгаз».
Будьте обережні з побутовим газом, виконуйте всі вимоги щодо безпечної експлуатації газових приладів!
Бригади аварійної служби, попри війну, працюють цілодобово, щоб вчасно усувати причини небезпечних ситуацій та здійснювати безперебійне газопостачання до споживачів.
При появі в приміщенні запаху газу споживачу необхідно викликати аварійну службу за телефоном 104.